Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на задни накладки (снимки)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на задни накладки (снимки)

    Необходими инструменти и материали-звездогаечни,лули-11,13,14 ,15,шабър,голяма отвертка,ключ тип кобра,чук,ключ за шлайф,обикновени клещи,тресчотка,глухи ключове(камъни ,вложки),графитна и медна грес.След като свалим колелото и осигурим колата да не падне,развиваме болтовете на водачите, като държим контра по показания начин на снимката.След като развием двата болта с голямата отвертка избутваме спирачния апрат напред(посока движението на колата).Частта която остава на главината може да не се сваля.Махаме старите накладки,почистваме леглата им с шабъра и много тънко смазваме с медна грес,после поставяме новите.Изваждаме водачите с издърпване ,почистваме ги и ги смазваме с графитна грес,ако е необходимо сменяме маншончетата.След това се заемаме с връщането на цилиндърчето на спирачния апарат.При мен беше много трудно,затова свалих самите апарати,разхлабих ръчната спирачка за да откача по лесно жилата,после след като монтирах всичко я регулирах.Навих цилиндърчетата с ключа от шлайфа по посока на часовниковата стрелка ,стана много трудно,трябва да се навият докато се приберат напълно.След това се завива маркуча за спирачна течност за апарата и се поставя апарата на мястото му,на двете болтчета сложих по капка течен тефлон за да ги осигуря против саморазвиване.Накрая се закачат жилата на ръчната.ЗА ДА НЕ ВИ СВИРЯТ СПИРАЧКИТЕ на местата на които съм показал, на самия апарат се нанся медна грес.Накрая се обезвъздушава и проверява дали всичко е по местата си и е стегнато. Маншончетата на ръчната бяха скъсани и след като смазах жилата ,там където са маншоните намазах с графитна смазка
    Click image for larger version

Name:	dsc01306_dc320_28625007.jpg
Views:	1
Size:	54.5 Килобайта
ID:	2411584 Click image for larger version

Name:	dsc01307_7b279_28625008.jpg
Views:	1
Size:	59.3 Килобайта
ID:	2411585
    Click image for larger version

Name:	dsc01310_15e21_28625012.jpg
Views:	1
Size:	53.0 Килобайта
ID:	2411586 Click image for larger version

Name:	dsc01311_2c82d_28625013.jpg
Views:	1
Size:	54.9 Килобайта
ID:	2411587
    Click image for larger version

Name:	dsc01314_f09f6_28625016.jpg
Views:	1
Size:	50.7 Килобайта
ID:	2411588 Click image for larger version

Name:	dsc01315_d7cee_28625006.jpg
Views:	1
Size:	52.8 Килобайта
ID:	2411589
    Click image for larger version

Name:	dsc01318_9ab17_28625020.jpg
Views:	1
Size:	62.2 Килобайта
ID:	2411590 Click image for larger version

Name:	dsc01320_ae2ca_28625005.jpg
Views:	1
Size:	59.8 Килобайта
ID:	2411591
    Click image for larger version

Name:	dsc01322_00f68_28625004.jpg
Views:	1
Size:	46.3 Килобайта
ID:	2411592 Click image for larger version

Name:	dsc01324_96995_28625026.jpg
Views:	1
Size:	49.0 Килобайта
ID:	2411593
    Click image for larger version

Name:	dsc01325_a0b7e_28625027.jpg
Views:	1
Size:	47.3 Килобайта
ID:	2411594
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:02.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  • #2
    Колега, ако може да допълня нещо, което се препоръчва от производителя след такава процедура - при откачени жила за ръчната се пали колата, натискат се спирачките силно 10-15 пъти и тогава се закачат жилата и се регулира ръчната спирачка. Идеята е ясна - да се саморегулират механизмите вътре в апарата.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Колега, ако може да допълня нещо, което се препоръчва от производителя след такава процедура - при откачени жила за ръчната се пали колата, натискат се спирачките силно 10-15 пъти и тогава се закачат жилата и се регулира ръчната спирачка. Идеята е ясна - да се саморегулират механизмите вътре в апарата.
      Да така трябва ,аз го направих със закачени,но много хлабави жила,цилиндрите при монтажа са навити до край и трябва да излязат до работно положение.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Колеги, днес сменях т. нар. скърцаща втулка и накрая не можах да сложа накладките. Направо ми се еба майката, този цилиндър няма прибиране майка му да еба! Как се прибира това бе колеги, не мога да сложа накладките. Направо ми идваше да я нацепя с варията! Помагайте колеги!
        Last edited by Megadet; d.m.y г., 20:01.
        Alfa 166jtd,1999

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
          Колеги, днес сменях т. нар. скърцаща втулка и накрая не можах да сложа накладките накрая. Направо ми се еба майката, този цилиндър няма прибиране майка му да еба! Как се прибира това бе колеги, не мога да сложа накладките. Направо ми идваше да я нацепя с варията! Помагайте колеги!
          Трудно колега, едновременно въртиш и натискаш яко навътре, ако видиш много зор може да отвиеш щуцера за обезвъздушаване. Както е написал колегата, ако не стане сваляш апарата, меткаш го на менгемето и екшън. Вместо ключ за шлайф може да ползваш клеши тип "човки" или по яки зегер-клещи, навиваш един парцал на дръжките и натискаш яко въртейки
          Last edited by kiko73; d.m.y г., 19:59.
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Утре ще го пробвам, направо ми скъса нервите!
            Last edited by Megadet; d.m.y г., 20:03.
            Alfa 166jtd,1999

            Comment


            • #7
              С клещите - чети внимателно, поставяш ги перпендикулярно на буталото в прорезите, увиваш дръжките с един парцал и въртиш, натискайки яко, става и с водопроводен ключ само пази маншончето обаче тогава някой трябва да държи апарата
              Last edited by kiko73; d.m.y г., 20:05.
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                С клещите - чети внимателно, поставяш ги перпендикулярно, увиваш дръжките с един парцал и въртиш, натискайки яко, става и с водопроводен ключ само пази маншончето обаче тогава някой трябва да държи апарата
                Мерси колега не бях прочел както трябва, вече не виждам от яд (ха -ха)! Утре ще му е.. майката!
                Alfa 166jtd,1999

                Comment


                • #9
                  Аз забих една отвертка,натисках с тяло цилиндъра на апарата в дръжката на отвертката и въртях,няма по голям гърч,за другия път ще си направя скоба,дори вчера гледах едни дърводелски стяги ,които ми се сториха подходящи,струваха 5-6 лева,нямаше кой да ми помага и затова свалих целия апарат, иначе беше невъзможно,после обезвъздушаване.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:44.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Днес го оправих колеги, няма такъв гърч но стана! Благодаря на всички!
                    Alfa 166jtd,1999

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                      Днес го оправих колеги, няма такъв гърч но стана! Благодаря на всички!
                      Тренирай колега, щото това изобщо не е гърч. Ако засменяш маслената помпа ще видиш какво е гърч
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment

                      Working...
                      X